HOE ZELF OVER MCAFEE-FOUTLOGBOEKEN TE KRIJGEN?

McAfee is populair, is een van die antivirus programma's die zijn gebruikers het minst stoort. Als je deze antivirus ooit hebt gebruikt, weet je dat het heel gemakkelijk te gebruiken is. Zelfs een leek kan in een mum van tijd over de functies leren. Bovendien is het risico om uw computersysteem met onbekende virussen te infecteren, dankzij de regelmatige pc-scanfunctie, laag, waardoor u en uw apparaten te allen tijde veilig zijn.

Mocht u ooit een technisch probleem met het programma tegenkomen, dan kunt u de klantenservice van McAfee bellen en hun vertegenwoordigers zullen het zo snel mogelijk oplossen. Of, als u wilt, kunt u eenvoudige stappen voor probleemoplossing bekijken om kleine technische fouten op hun website op te lossen en uzelf wat tijd te besparen.

Een van de veelvoorkomende technische problemen waarmee gebruikers van tijd tot tijd worden geconfronteerd, is de fout in het foutenlogboek. Gebruikers hebben gemeld dat McAfee-foutenlogboeken op hun computer scherm verschijnen wanneer een standaard uitvoerfout wordt vastgelegd door de Tomcat-service. U zult merken dat deze bestanden mogelijk pas aanwezig zijn na het opstarten van de Tomcat-service.

Als u dit probleem onmiddellijk wilt verhelpen, kunt u een bericht achterlaten voor ons McAfee technische ondersteuningsteam via onze live chat-ondersteuningsdienst op de website, of u kunt de volgende procedure voor probleemoplossing proberen.

STAP 1: INSTELLING VAN HET MAC SCRIPT DEBUG LOG NIVEAU

  • Druk op de Windows + R-toetsen.
  • Typ 'regedit' in het dialoogvenster en druk op OK.
  • Navigeer naar de gerelateerde sleutel.
  • Druk op het framework> nieuwe DWORD 32-bits waarde.
  • Er verschijnt een vak waarin u 'dw Debug Script' moet typen.
  • Klik op de wijzigingsoptie.
  • Op het scherm verschijnt opnieuw een waardegegevensveld.
  • Typ 2 en druk op OK.
U zult zien dat het logboek het item als X zal schrijven om aan te tonen dat de foutopsporing is ingeschakeld. Als u hulp nodig heeft bij het volgen van de bovenstaande procedure, neem dan direct contact op met onze McAfee-klantenondersteuning.

STAP 2: INSTELLING VAN HET MCAFEE AGENT LOG NIVEAU

  • Log in op de ePO-console.
  • Ga naar het Menu -> Beleid -> Beleidscatalogus.
  • Selecteer McAfee-agent in de vervolgkeuzelijst met producten.
  • Selecteer een algemene categorie in de categorielijst.
  • Wijziging in beleid waarin u de wijzigingen wilt aanbrengen.
  • Druk op de optie Logboekregistratie.
  • Selecteer de optie - 'Gedetailleerde logboekregistratie inschakelen'.
  • Breng de nodige wijzigingen aan in het logbestand.
  • Zorg ervoor dat u de telopties doorrolt.
  • Klik op het einde op de optie Opslaan.
Dit is de gemakkelijkste en handigste methode om de fout met betrekking tot logboekbestanden op te lossen. Voor het geval dat het niet werkt, neem dan gerust contact op met onze McAfee-klantenservice via e-mail, telefoon of live chat.

Comments

Popular posts from this blog

HOE MELDINGEN IN MCAFEE ANTIVIRUS UITSCHAKELEN?

HOE ACTIEVE SHIELD-POPUPS IN MCAFEE ANTIVIRUS UITSCHAKELEN?